dimecres, 6 d’abril del 2011

Forro per llibres amb feltre i brodat

Just quan vaig acabar el pot de feltre vaig fer aquest forro de llibre. El volia per emportar-me una novel·la aquests dies que he estat treballant fora de Formentera. El vaig fer corre cuita així que per no complicar-me la vida el vaig fer amb feltre que és més fàcil de fer (i més econòmic!).
Per fer-lo vaig seguir el mateix patró que l'anterior (prem aquí per veure'l) del llibre Labores para la casa y muñecos de tela con motivos veraniegos Tilda. Vaig tornar a fer le mateix brodat que al pot, a veure si el millorava. Una mica sí, però no del tot. El problema que m'he trobat és que el dibuix el vaig fer amb un rotulador dels que se'n va amb aigua i a l'aire i al treballar-hi brodant, se'm esborrava molt ràpid, de manera que al final he acabat fent-ho sense dibuix previ... Ara ja tinc un nou artefacte, un portamines de guix de la casa Hoechstmass, que es diuen Signet Color. Els vaig comprar a la merceria de Barcelona "Casa Fèlix" (plaça vila de madrid, 4) que és on els he trobat més econòmics: 9,10€. No he tingut temps per provar-lo gaire, però de moment sembla que va molt bé.

Bé, aquest és el resultat:
Al ser amb feltre, han quedat
unes cobertes molt toves
i agradables al tacte.
En total he fet servir 4 colors diferents
de fil mouliné DMC.
En detall podeu veure que
els pètals de la flor han
quedat regulars, regulars...
Per dins, el plec de la bossa l'he brodat
amb la màquina de cosir amb un motiu
a bas de cors.
 I com que m'he quedat amb ganes de més i de fer-ho bé, m'he comprat un llibre, que així que pugui en penjaré la informació...
     

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada