diumenge, 10 d’abril del 2011

Aprenent a brodar: l'agulla màgica

Aquest cap de setmana he començat a fer els primers brodats amb l'agulla màgica. Com que tenia dubtes bàsics he consultat algunes webs:



Però encara tinc molts dubtes de tipus tècnic. De moment vaig buscant per la xarxa tota la informació que puc!

Per aquesta ocasió he recuperat una còpia que vaig fer fa temps d'una il·lustració de Mercè Galí, del llibre "El secret dels titelles". Els materials que he fet servir són fil mouliné DMC gris fosc (nº844) verd clar (nº368), vermell (nº3328), rosa (nº316), blanc rosat (nº543) i de la marca Finca, beix (nº8404). He treballat amb un sol fil sobre una tela de fil tipus batista.
Aquesta és la còpia que vaig fer fa temps.
La vaig fer amb tinta xina (plumilla)
i aquarel·la.
Primer he fet tot el contorn. El dibuix
l'he marcat amb el portamines
amb un guix color carn.
Així és com queda el que en
aquest cas és el darrera.
Primer no sabia si deixar la cara sense
color, però després m'he decidit a posar-ne
per practicar. El problema és que no tinc
els colors adequats. Jo volia un color
ataronjat o salmó claret...
Per darrera... és impressionant!
Com que el color rosat de la cara no
m'agradava, el vaig canviar per un color
beix que m'han regalat. Com que no
n'estic convençuda, m'esperaré a tenir
més colors per acabar-ho.
La portada del llibre, que em va captivar fa temps...
Després d'aquest primer treball amb agulla màgica, n'he fet un altre, que penjaré tant aviat com l'editi. En tot cas es tracte d'un estoig per desar-hi els estris de brodar. Molt oportú!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada