dimecres, 26 de desembre del 2012

Premi Liebster per 'cosespetites'

L'Anna de anna-totunmon.blogspot.com m'ha concedit el premi LIEBSTER que en alemany ve a voler dir "preferit". Així que Anna, moltíssimes gràcies!





Aquest premi es concedeix a blogs de menys de 200 seguidors i hi ha uns requisits a seguir:

. Copiar i enganxar el premi al blog enllaçant-lo amb el blogger que te l'ha atorgat
. S'han de respondre 5 preguntes
. Passar el premi a 5 blogueres més

1- Què et va portar a tenir un blog?
Veure el d'una amiga marialitats.blogspot.com que sobretot fa scrapbooking. Realment va ser un rampell!

2- La teva font d'inspiració.
La Maria de marialitats.blogspot.com i a partir d'aquívaig començar a descobrir moltíssims blogs. Aquest blog és una mica d'aquí i d'allà i un trosset de mi.

3- Quan et dediques a fer el què fas.
Sempre que puc i per sort de tant en tant per obligació! El millor és l'últim cas, perquè vol dir que és un encàrrec :)

4 - La teva millor creació.No hi ha millor creació. Sempre és millorable. El que si que hi ha són creacions a les que tinc una mica més d'estima pel que m'han aportat...

5- I per últim, encara que el més important: Ja ets seguidor/a del meu blog?
Ara sí! A temporades em costa estar al dia. Però el dia que m'hi poso és a tope.

Seguint les normes cedeixo el premi als següents blogs:

elracodelajulia.blogspot.com  (que ja s'acosta 'perillosament' als 200 seguidors!)
gemmapampalona.blogspot.com (amb les fantàstiques joies de ganxet)



3 comentaris:

  1. Emma gupíssima!! Moltes felicitats i moltíssimes felicitats!!
    Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Júlia! Se m'havia escapat aquest comentari... Gràcies i petons!

      Elimina
  2. hola des de Menorca, ens encanta el teu blog i precisament anàvem a donar-te aquest premi però se'ns han avançat. enhorabona

    illainvisible.blogspot.com

    ResponElimina