dimarts, 15 de febrer del 2011

Forro per llibres

Avui he fet un forro pels llibres de costura. Com que tots tenen mides similars, amb un en tinc prou. L'he fet seguint les instruccions de Labores para la casa y muñecos de tela con motivos veraniegos Tilda. No és gens complicat i el resultat es veu força professional. El que no m'acaba de fer el pes és la finestra decorativa... El pròxim el faré amb un altre aire!
Tal com queda posat al llibre.
Bàsicament són tres peces, dues de
roba i l'entretela termoadhesiva
que és la que dóna cos.
Detall de la finestra. Els àngles de les puntetes no
estan cosits. Encara estic ruminat com m'agrada
més. A la foto estan plans, però m'agraden amb
una mica de moviment.
Aquí es pot apreciar com queda agafat el forro al
llibre. Les puntades són fetes a màquina, però
n'he triat unes de decoratives que pretenen
simular les que es fan a mà.
El llibre queda perfectament subjectat.
M'ha sorprès i tot!
Les fotos les he hagut de fer a dins, perquè avui ha plogut tot el dia... Quan pugui les repetiré a fora amb llum natural, que queden molt millor!

2 comentaris:

  1. Ei emma! si mires el bolg de la Mireia Sala i té una entrada on ha fet una llibreta amb roba, seblant al teu llibre...

    crec que el blog és elsmeustresors

    ResponElimina
  2. Hola Maria! Acabo de visitar la pàgina... Tot i que no m'hagués estranyat gens que fos el mateix model (jo l'he tret d'un llibre de Tilda), la idea és una mica diferent... o això em sembla. El que he fet jo només és un forro per llibres de quita i pon, per quan trec el llibre de casa o per manipular-lo tranquil·la. Però el que ha fet aquesta noia em dóna idees per modificar una mica les intencions del projecte i trobar-li altres usos! MOLA! :))

    ResponElimina