dilluns, 31 de gener del 2011

Tapeta amb flors aplicades

He començat a fer unes estovalles decoratives, per la taula del menjador. De fet només em falta fer les aplicacions (del Llibre 100 motivos de Appliqué). La roba de les estovalles ja estan cosides amb un retall de loneta. Perquè em quedessin polides les he acabat amb bisells (ara que he après com fer-ho, ho aprofito!).
Aquestes són les dues possiblitats per fer els aplicats...

Segurament sigui aquesta la combinació
que triaré per fer les aplicacions.
Aquesta és l'altre opció. M'agrada però per el lloc
on ha d'anar, segurament sigui
més adequada la primera opció.
Ahir, 2 de febrer, vaig acabar les estovalles. Estic contenta perquè aquest projecte m'ha anat molt bé per començar a "sentir" la màquina de cosir. He començat a entendre com dirigir la roba per fer les costures dels aplicats. Encara n'haig d'aprendre molt, però ara ja he perdut la por! Aquí us deixo la foto amb el resultat.
He ribetejat totes les estovalles amb "ondulina"
de color cru. A la flor havia pensat cosir-li
un botó de fusta, però al final he preferit
deixar-la sense, per no carregar-ho massa.
La foto no és gaire afortunada per culpa del vent,
però almenys es pot veure com ha quedat...
Així és com queden els angles vistos des de darrera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada