divendres, 7 de gener del 2011

Bossa per les sabatilles amb Appliqué

Estava treballant en un nou projecte, una bossa per les meves sabatilles de viatge. Però la màquina de cosir ha dit prou i només fa punt recte i zigzag (i d'aquella manera...). Així que m'hauré d'esperar a que arribi la nova màquina.

Aquest és el projecte:
Primeres idees...
La bossa a mig acabar. Però l'hauré
de desmuntar perquè l'Appliqué
ha quedat... molt malament! 

Avui diumenge 23 de gener, ja fa una setmana que tinc la màquina de cosir nova. I avui gairebé he acabat la bossa per les sabatilles. L'he tornat a començar tota de nou. Les mides i unes quantes coses més no acabaven d'anar a l'hora. No ha quedat perfecte (res més lluny!) però m'ha servit per començar  a agafar agilitat i per fer-me les preguntes correctes...

Aquest és el resultat!
Encara hi haig de posar el cordó...

Els angles plegats per donar-li volum...

La vora per on passaré el cordó.

3 comentaris:

  1. Emma és molt bonica...tot i que tens raó...necessites una màquina nova! jajjajja...

    Quina t'has comprat? jo tenia una singer que va dir prou l'any passat. Ara treballo amb la de la meva mare que és una toyota i va prou bé...

    Però aviat me n'haure de comprar una! a veure si estalvio...

    ResponElimina
  2. Hola Maria!

    Sí, sí és un desastre! Tinc una Alfa que ja no està per la labor ;)

    A veure si m'arriba a finals de setmana!!!

    ResponElimina
  3. El millor de tot es que jo et veig com ho fas i m'encanta!!!

    ResponElimina