dissabte, 5 de febrer del 2011

Un coixí per la platja

He fet un coixí per la platja. El disseny l'he extret de "Labores para la casa y muñecos de tela con motivos veraniegos Tilda". I tot i que m'agraden molt les robes de cotó 100%, m'he decantat per un mix de cotó i poliester. No estic segura que em durés gaire el cotó amb l'aigua de Formentera...
Estic contenta perquè els acabats m'han quedat prou bé (és el tema que em té més capficada!).  La costura de dins l'he tapat amb una cinta al biaix de color verd ampolla. Ha quedat molt polit. Llàstima que he comès un parell d'errors... Ja m'havia decidit a descosir-lo i tornar-ho a fer, però en Sergi m'ha convençut de deixar-lo com està i el pròxim ja el faré bé (dels errors s'aprèn!!). Ara només em cal omplir-lo.
El coixí... sense acabar de planxar i sense
l'emborrada (relleno).
Ambdós costats hi ha un cordó. El problema
és que he fet els traus per on surt
el cordó massa separats.
Hi he cosit aquestes puntetes, que són
força antigues.
Aquí es veu un dels errors... he cosit la costura
llarga sense tenir en compte el bisell.
En aquesta foto es veu com els traus estan
massa separats entre si. La costura l'he tapat
amb la cinta al biaix de color verd ampolla.
Per donar cos a la roba he fet servir
una entretela gruixuda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada