dimecres, 13 de febrer del 2013

Bossa per l'overlock!

Aquest és una bossa feta amb certa urgència... Necessitava una bossa per traginar l'overlock a Tall i Confecció! L'he fet sobre la marxa i sense patró amb els materials que tenia a casa. De fet encara estic ruminat si acoltxar-la una mica...
Els materials: roba texana i loneta de cotó i poliester. A la base i als laterals on hi ha la roba texana hi he posat Decovil 1 (una entretela extra rígida). Per tal que la base fos totalment rígida, en Sergi em va tallar una fusta contraxapada que he forrat amb un retall de roba de negre tipus loneta, de "quita i pon" per poder-la rentar (no m'he enrecordat de fer la foto...).
Els laterals els he decorat amb uns motius vegetals. Tot i que tinc debilitat pels brodats a màquina a mà alçada, aquest cop me n'he estat i els he aplicat amb un simple zig-zag. El resultat m'encanta!

El Decovil 1 està adherit a la roba texana, per això la bossa manté una mica la forma.
A la roba groga no hi he posat cap entretela... Potser li acabaré posant una entretela acoltxada!


La roba dels aplicats no podia quedar amb més harmonia! Si l'hagués buscat expressament, segur que no l'hauria trobat!
 


 
Fa uns dies que la vaig fer, però tot just aquest tarda ha deixat de fer vent... Per fi!!! Anticicló benvingut!

2 comentaris:

  1. Es una bossa molt maca, les aplicacions son guapíssimes. Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Antònia! A mi m'ha sorprès el resultat ;)
      Una abraçada!

      Elimina