divendres, 6 de juliol del 2012

Porta retrats per un bateig

És el segon encàrrec d'aquest tipus i aquest no em va fer menys il·lusió que el primer. Aquest me'l va fer una persona que va descobrir el meu blog cercant per internet alguna cosa pel bateig del seu segon fill. I per aquelles coses li van agradar els marcs de sac i feltre que primer m'havia encarregat una amiga. Estic molt contenta que hagin confiat en mi per aquest encàrrec i des d'aquí els ho torno a agraïr! 






Tots van amb la targeta cosida amb el nom del nen, el lloc i la data. A davant hi vaig cosir el meu logo, però quedarà sota la foto... així, ven discretet!
Una explosió de color! Els feltres un cop tallats, abans de cosir-los.
Feina feta i entregada!

1 comentari:

  1. Feina ben i ben feta!
    Són molt simpàtics i alegres els teus marca de roba de sac i feltre!
    Una abraçada bonica

    ResponElimina