diumenge, 15 de juliol del 2012

Noves etiquetes!

Ja fa uns dies que vaig rebre les noves etiquetes i avui en penjo una mostra. Aquestes són de cotó imprès. Les primeres eren sobre cotó i poliester. No és ven bé el que esperava però estan bé. L'error ha estat escriure 'Formentera' amb una lletra massa petita i junta. Però no els faré cap fàstic! De fet ja les he estrenat i espero que la veureu en el pròxim post!

Com que algunes persones m'han demanat d'on treia les etiquetes ho explico aquí per si algú en necessita. És una empresa holandesa que es diu Cotton Trends. També teniu l'enllaç a la secció "On comprar?".

2 comentaris:

  1. Hola Emma, estic encantada d'haver-te trobat. T'he conegut pel blog de la Júlia, i m'he estat passejant una estona pel teu bloc i m'encanta les coses que fas. M'hi quedo!!! Fins aviat.
    Anna

    ResponElimina
  2. Benvinguda Anna! Sou tota una colla amb la Júlia! Jo estic encantada amb les vostres visites i amb els comentaris. Que algú es molesti a mirar el que fas té mèrit però que es molestin a deixar-te un comentari no té preu! Moltes gràcies! :)

    ResponElimina