diumenge, 1 de gener del 2012

L'atelier d'Éole, Delphine Pohu

Per Nadal, un bon regal! Me l'he fet jo mateixa, però no per això em fa menys il·lusió! Es tracte d'un llibre de Delphine Pohu, "L'atelier d'Éole". Poc a poc em vaig internacionalitzant! Està en francès però s'enten força bé. Us deixo les referències...
Pohu, Delphine. L'atelier d'Éole. 1a edició. Stige, Itàlia: L'inédite, 2011. ISBN: 978-2-35032-210-0. 96 pàg.
És de tapa dura, una edició de molt bon gust. Els projectes que proposa abarquen un gran ventall de labors! Patchwork, brodat, punt de creu, costura, punt de mitja, etc. Són originals, atractius i els materials són "naturals". En molts casos en un mateix projecte combina diferents tècniques. Ideal per començar un 2012 inspiradíssim!
Jo l'he comprat a la botiga de Sabadell "Cosint, cosint" (c/ Calderón nº5) però també el podeu comprar on-line a Casa Cenina entre altres webs.

Aprofito aquest post per desitjar-vos un feliç 2012 ple de somriures i de moltes costuretes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada