diumenge, 22 de gener del 2012

♡ Bossa pel pijama: babazetes! ✿

Ahir a la nit vaig acabar la meva bossa pel pijama i estic molt, molt satisfeta! La idea original l'he extret del llibre L'atelier d'Éole, però el disseny final és meu.
Com que per motius de distribució jo tinc el pijama a un penjador del lavabo, quan vaig veure la idea de la bossa se'm va encendre la bombeta: la solució al mal d'ulls!
La bossa amb el meu pijama! Amb en Sergi ja li hem trobat nom: la BabaZetes!
Encara per cosir... Primer he fet els apunts amb un esbós i després he comprovat que m'agradava.
I a cosir!
Aquesta vegada estava decidida a provar diferents brodats a mà, que manuals no me'n falten! Els que he provat són els següents:
Punt de cordonet partit (punto de cordoncillo partido): Les 'Z' i les dents.
Punt de palestrina (punto de palestrina): La baba.
Punt de tija (punt de tallo): La boca.
Repunt (pespunte): L'ull cluc.

Encara tinc pendent solucionar els nusos... hi estic posada!
Com que no tenia prou cinta al biaix de color cru, hi he posat aquest de ratlles.
La roba que he triat pel costat de darrera és aquesta de ratlles de cotó i poliester.
Ho reconec: FALTA PASSAR LA PLANXA! Les presses són males companyes... he corregut a fer les fotos per no quedar-me sense llum i amb les fotos fetes ho he vist. Massa mandra per repetir-les!
Hi he hagut de posar aquest botó de fusta perquè sinó s'obra massa quan hi ha el pijama a dins. EL botó fa de contenció.
El cordó em serveix per poder-lo penjar. Si fos per tenir sobre el llit es podria fer sense, com si fos un coixí. La idea és genial!
Trobo que és una idea amb moltíssimes possibilitats... 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada