dijous, 1 de desembre del 2011

✂ La Bruixa i l'Oca ✿

Ja fa molt temps que tenia pensat en fer una bruixa. És un regal per una persona que li agraden molt les bruixes i que en fa col·lecció. Una bona ocasió per practicar amb una altra nina de Tilda. L'he fet seguint els patrons del llibre Nuevas labores para decorar la casa. Animales de tela y motivos primaverales Tilda.
I aquí teniu el resultat! M'hauria agradat fer fotos del procés, però entre que l'he fet a estones i no sempre amb bona llum, al final res de res...  
M'encanta la idea d'una bruixa amb cara de sorpresa! O potser enriolada?
Els meus apunts. He aprofitat un dibuix que hi havia al llibre per col·lorejar-lo amb les robes sel·leccionades.
L'única foto que tinc del procés! M'agradava la idea de fer-li unes mitges de ratlles que destaquessin amb les flors del davantal.
La majoria dels teixits són de cotó 100%
En el davantal hi he cosit tres fulles vermelles... fa tardor!
El barret ha sigut tota una sorpresa. Vull dir que no m'hauria passat pel cap fer-lo segons les instruccions del patró.
Els botons blaus del davantal són decoratius. Per oplir la nina i l'oca he utilitzat buata sintètica.
Els ulls i les galtes els he pintat amb pintura acrílica aplicada amb pinzell i amb els dits.
L'oca l'he fet amb roba de lli reciclada. M'agrada molt l'aire i la textura que li dóna. Les galtes i els ulls també els he pintat amb pintura acrílica.
La indumentària es compon de tres peces bàsiques: uns pantalons, una brusa i el davantal. Tot de roba 100% cotó.
No he seguit les instruccions del projecte al peu de la lletra. La camisa no està cosida a la nina ni al pantaló. Tampoc he cosit la mà a la boca ni l'oca a la nina. Tot va agafat amb uns botons a pressió de plàstic transparent.
Fent-ho amb botons a pressió, és fàcil treure-li la roba i rentar-la si cal. Els cabells també els he cosit al cap i els he recollit amb dues cues agafades amb unes cintes blaves.

No és un projecte difícil i els resultats compensen moltíssim. Només canviaria una cosa: fer-la una mica més petita!
Per cert, la primera oca no em va quedar bé. La roba se'm va moure i el bec no em va quedar casat. Així que l'he deixat sense buata i em servirà per fer algun projecte amb appliqué. Espero més endavant ensenyar-vos alguna cosa!

2 comentaris:

  1. Hola!
    Gràcies pels teus comentaris!
    Jo he anat seguint el teu blog, tot i que de comentari fa temps que no n'hi he fet cap.
    Aquesta bruixa és genial! La trobo divertida i t'ha quedat molt bé. Ja em miraré el llibre, a veure si un dia en faig alguna!
    Moltes felicitats!!

    Montse

    ResponElimina