dissabte, 17 de març del 2012

❁ ✾ Faldilla recta amb pinces ❀ ✾

He fet la primera faldilla! És el resultat de les classes de tall i confecció que ens imparteix la Mari Luz a Formentera. L'he fet a partir de les meves mides i amb el patró de la faldilla tipus recte amb pinces.



El vent ens ha fet la guitza! Aquesta és la foto que millor ha sortit...
La cremallera queda amagada, però no és invisible.
La cintura va sobreposada a la faldilla, tipus faixa.
En total hi ha 4 pinces, 2 a darrera i 2 a davant. Les de davant són més curtes hi han quedat amagades sota la cintura.
L'estampat de la roba és disseny de Emma Jones. No he pogut evitar utilitzar el trosset de roba per firmar la meva faldilla. Sembla fet expressament!
Per ser la primera no està malament, oi?

2 comentaris:

  1. Emma!! T'ha quedat fabulosa!!! M'agrada moltíssim!
    Quebé que puguis anar a classes, a mi n'agradaria també ha fer costura i robeta però ja no tinc més hores i el patchwork i la meva feina ja no donen més de si!!
    Si aquest estiu torno a Formentera t'avisaré!
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Gràcies Júlia! Això de les classes ha sigut un regal! (a Formentera no és que hi hagin masses opcions...) Jo aprofito l'hivern per fer cosetes que quan comença la temporada em quedo sense temps per fer res. Aprofitant l'últim més de temps lliure!
    Tot no pot ser! El que cal és disfrutar del que sigui tant com es pugui, oi?
    Si véns per Formentera, fem una torbada bloggera.
    Una abraçada

    ResponElimina