diumenge, 4 de març del 2012

♡ ✿ Bossa reversible amb una nansa ✿ ✿

Seguint amb la idea de provar patrons de bosses, he fet aquesta que també és reversible...
La roba vermella és de cotó 100% amb una trama marcada (recorda les robes de lli).
Vista de darrera...
A la roba vermella hi he afegit 3 botons decoratius de fusta tenyida.
Per l'altre cara la roba també és de cotó 100%, amb ratlles beix, blanques i blaves.
Per darrera...
La solapa amb el botó no la vaig idear fins que vaig tenir feta la bossa... Si hi hagués pensat abans, hauria pogut casar les ratlles. M'ho apunto per la pròxima!

La meva etiqueta!

 Ja en tinc pensada una altra, però no serà reversible... Proximament!

3 comentaris:

  1. Hola Emma!
    He descoberte el teu blog mentre mirava altres cosetes! M'ha encantat. Et seguiré i veuré els teus treballets.
    Et convido adonar un cop d'ull pel meu! Adoro Formentera! Fins aviat

    ResponElimina
  2. Ep!!!, encara no havia vist les etiquetes,...realment calia començar a signar les obres:))
    Roc.

    ResponElimina
  3. Totalment d'acord! Les obres s'han de firmar! ;)

    ResponElimina