dijous, 18 d’abril del 2013

Illa invisible, Menorca

Fa mooooolts dies, moltíssims, des de Menorca l'Illa Invisible em van concedir el premi Liebster. Entre que he estat fora, el meu despiste absolut i la falta de temps, com si m'hagués quedat muda! Imperdonable! Des d'aquí demano disculpes a la Romaní i us convido a visitar el seu blog. Qui sap si podrem agermanar Formentera i Menorca amb les nostres manualitats!


Aquí us deixo una petita mostra de l'Illa Invisible...


L'enhorabona pel premi Liebster!

2 comentaris:

  1. hola Emma quina il·lusió sortir al teu blog! a vui he mirat les cosetes de tela que tens són preciooses, el caragol m'encanta i les bosses vintage són xulíssimes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Romaní! És el mínim que podia fer! Vaig una mica tard amb tot, què hi farem. Jo he quedat encantada amb els ocellets :)

      Fa temps que penso en fer-ne... Fins aviat!!!

      Elimina