dimarts, 29 de gener del 2013

Bossa per la piscina de na Jana

He fet una altra bossa per la tovallola i el banyador humit, aquest cop per na Jana. Com la primera és tota de robes de cotó i per dins forrada amb hule. En aquest cas l'hule és més gruixut que en la primera. M'ha costat molt més de cosir i adaptar a la bossa de cotó. De fet m'ha quedat una mica arrugat en algunes zones de la costura... Els brodats són tots a màquina a mà alçada.






El botó amb forma de fulla...
Botó amb forma de cor...



Si voleu veure la primera bossa que vaig fer, premeu l'enllaç:

6 comentaris:

  1. És una monada Emma, quina passada d'apliacions!! M'encanta m'encanta
    És magnífica!!
    Un petonet

    ResponElimina
  2. T'ha quedar súper maca!!!!! Plena de detallets, m'encanta.
    És una idea molt bona.
    Anna

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Anna!
      La idea és genial! Però no és meva... no sé de qui és, però jo tinc ja de petita unes bosses així per la roba bruta que encara faig servir! ;)

      Elimina
  3. Hola Emma! Quines aplicacions més boniques!! Queden super maques!!
    Marta de "Cus el Gat"

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Marta! Mil gràcies! M'encanta el vostre logo... perquè és un gat, perquè és negre, perquè és xulíssim! He fet una ullada al vostra blog. Sort en aquesta nova aventura! :)

      Elimina