dissabte, 5 de maig del 2012

✽ ✾ Encàrrec: flors de ganxet per un senalló! ✿

Fa uns dies una amiga de la infància va veure el meu senalló al Facebook i li va agradar molt... I me'n va encarregar un. Aprofitant una visita a la península vam anar-ne a comprar un i li vaig fer unes flors de ganxet per posar-les al nou senalló. Aquest és el resultat!

Les flors són de fil de cotó i acrílic de Katia.
Aquesta foto no la vaig fer per publicar-la... només per recordar on volia posar les flors! Però m'ha agradat perquè encara que estigui desenfocada s'intueixen tots els materials.
Aquest senalló és molt pràctic, sobretot per ciutat, perquè està cobert amb roba i porta una cremallera. Genial perquè no caiguin les coses i una mica més difícil que t'hi posin la mà... 

Bona primavera!!!

2 comentaris:

  1. Moníssim! M'agrada moltíssim!
    Tinc ganes de ferne un jo també però amb roba, el ganxet encara no m'hi atreveixo.
    Un petoneeet

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Júlia! Amb roba ha de quedar xulíssim! He vist aquelles roses que vas fer amb roba i segur que unes flors així hi quedarian molt guapes. T'animo a fer-ho i que en comparteixis el resultat! Petons

      Elimina