diumenge, 16 d’octubre del 2011

✄ Funda pel targeter d'en Sergi ☼

Després de fer el meu targeter, em vaig quedar amb ganes de fer-ne un per en Sergi. I ja està fet! La roba l'hem triat entre tots dos...
Aquí el teniu, apunt per estrenar.
He utilitzat tres robes diferents, totes de cotó 100%. Per l'exterior ens han agradat les de ratlletes i per l'interior una de llisa de color marró xocolata. La veta és de Catalina House (Formentera).
En Sergi ha preferit el botó a pressió en comptes de velcro. Tampoc hi ha volgut una senefa a la unió de robes. Ha preferit aquesta costura costura d'acabat a mà. Jo trobo que hauria quedat molt bé una senefa!
En Sergi diu que aprofitarà la falsa butxaca per posar-hi els sous.
Aquest cop he posat entretela adhesiva a la pestanya, pensant amb el botó a pressió, per donar-li més cos. 
N'estic força contenta del resultat. La pròxima encara sortirà millor!  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada