dissabte, 14 de maig del 2011

El pollastre pastisser

Fa uns dies, arrel de visitar el blog de la Maria Teresa, Fil per randa, em van venir com unes ganes boges de fer un pollastre. Al seu blog, entre moltíssimes altres coses (és una artista!) hi té un davantal preciós amb uns pollastres aplicats que us recomano que vegeu prement l'enllaç. I com que sóc una fan de dibuixos animats com "Chicken run" el davantal m'ha tocat la fibra...
Tinc diversos projectes amb pollastres, però n'he triat un de senzillet perquè no disposo de tant temps. Vaja que tenia ganes de començar i acabar!
Aquest és el meu pollastre!
Són tres cares, una per davant i dues per darrera.
La cresta l'he fet amb roba de quadres vichy
vermells i blancs i el bec amb una roba vermella
amb flors estampades. Els ulls els he brodat
amb fil negre Tot molt senzill!
El davantal l'he fet amb aquesta roba negre
amb ratlles blanques que m'encanta. Per
fer la tira he utilitzat una cinta al biaix
de color negre. Tot i que al projecte original
porta una butxaca amb una flor brodada,
de moment no hi faré res perquè m'ha
agradat tal qual està.
Per omplir-lo he utilitzat buata (guata).
Al cul li he posat uns ploms d'aquells
que es fan servir pels baixos de les cortines.
Sembla un pollastre força satisfet!
Si no l'heu vista, us la recomano!
Ara que he acabat aquest pollastre, tinc ganes de fer-ne un però en forma de clauer. Així que pugui m'hi poso!

4 comentaris: