dimecres, 9 de març del 2011

Iniciant-me al món del Patchwork

Aquesta setmana he començat un nou projecte: una bossa per la platja de patchwork. Fins no fa gaire pensava que ja era prou feina aprendre a cosir, com per entrar a l'univers del patchwork, però finalment m'ha vençut la curiositat i el veure alguns videos i llegir algunes instruccions molt fàcils i bàsiques com les que hi ha a la revista "Labores del hogar".

Alguns dirien, amb raó, que he començat la casa per la teulada, perquè primer he tallat la roba i després he buscat el patró de la bossa. Ho he fet així perquè coneixent-me sabia que si començava a buscar per Internet, tranquil·lament podia perdre-hi tota una tarda i el que volia és posar-me mans a l'obra.

La bossa que més m'ha agradat i que trobo fàcil de fer, el que diuen que és el patró, per mi només són les instruccions. He mirat de treure jo mateixa el patró, però és un món que desconeixo absolutament. Crec que l'acabaria treient, però no tinc ganes de passar-hi una setmana. He tirat pel dret i n'he agafat un  de TILDA. Aquí us ensenyo el que he trobat per la xarxa i que em té el cor robat:
La bossa és molt xula!
I aquest és el "patró". A mi em sembla
una bossa fàcil de fer, si saps les
proporcions i com tallar la roba
I això és el que de moment tinc fet:
El cúter circular i el regle, eines
imprescindibles per tallar bé la roba.
Com podeu veure ja tinc algunes tires
cosides. Vaig composant sobre la marxa,
amb la roba que tinc.
Aquests són els consells
bàsic que estic seguint...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada