dijous, 6 de setembre del 2012

Forro per llibre "jardí"

Us presento un forro per llibre que si més no preten ser pràctic. El disseny no és meu; l'he agafat d'un forro per llibre que ja tenia. És genial per la gent que quan llegeix pren notes, perquè pots guardar tot junt papers i llapis. N'esteria súper contenta sinó fos que em vaig equivocar a l'hora de triar la roba, que és massa "tova". Per fer aquest forro el millor és una roba amb consistència, amb una certa rigidesa però no massa. En tot cas la lliçó queda apresa!


M'hauria agradat un velcro d'un blanc trencat, però ni a Eivissa en vaig trobar...

Tots els brodats i els aplicats estant fets amb la màquina de cosir a mà alçada.
He aprofitat per posar el nom al punt de llibre. Per cert, el punt de llibre és idea meva ;)

La butxaca amb cremallera per posar-hi llapisos, papers,...
He fet dos forros... Així que pugui penjaré l'altre!

2 comentaris:

  1. Emma m'agrada la idea, però t'haig de felicitar pel detall del punt, és original i molt creatiu amb el nom i les baneroles tamany mini.
    Una abraçada guapa i fins aviat

    ResponElimina