divendres, 7 de setembre del 2012

Bosseta! Pràctica i senzilla ♥

Aprenent! Encara que siguin coses senzilles! Aquesta bosseta la vaig fer només perquè trobava curiós el plec del cul. És una solució senzilla però que encara no havia utilitzat per cap bossa. Només és una prova però m'he decidit a publicar-la. Trobo que és interessant compartir-ho tot! Ja fa unes setmanes que la faig servir i va la mar de bé ♥.
La roba és 100% cotó, també la dels aplicats i a més a més he utilitzat una mica de feltre per l'ovella. El brodat també està fet amb màquina de cosir a mà alçada. Els cordons són d'una camisola de cotó que vaig llençar per vella i foradada... Reciclatge!






Una bossa genial pel berenar dels infants!

2 comentaris:

  1. Oooh quin bosseta més bufona!! L'ovelleta m'ha trencat el cor, és molt bonica!
    La setmana que ve faig un curs d'aplicacions per a veure si m'hi animo!
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oi que sí? M'encanten les ovelles! Que bé que puguis fer un curs d'aplicacions!!! Jo a falta de cursos, llibres! Ja ens ensenyaràs tot el que aprenguis, oi? És tot un món i sembla mentido com pot canviar un projecte! Passat-ho rebé!
      Una abraçada :)

      Elimina