dijous, 6 d’octubre del 2011

★ Funda pel targeter ★

Fa uns dies em va passar pel cap que havia de fer una funda pel targeter. I voilà! Aquí teniu el resultat:
El disseny és molt simple, perfecte pel targeter.
Aquest és el targeter que ja fa anys utilitzo...
És molt pràctic però mai se m'havia ocorregut customitzar-lo.
Així és com queda per dins... Per tancar-la hi he posat un velcro blanc.
He utilitzat dues robes: una de ratlles vermelles i blanques (un mix de cotó i poliéster) i una de blava (100% cotó). La veta és de Catalina House (Formentera).
La cenefa l'he fet amb la màquina de cosir.
 Tot i que n'estic molt contenta, aquesta combinació de robes no m'acaba de convèncer. De fet la primera que vaig fer (sí, sí, abans d'aquesta n'hi havia una altra) m'agradava més, però vaig calcular malament les mides i em va quedar massa justa. Em va fer mandra repetir-la exactament igual... Però ja tinc pensat l'ús pel primer targeter. Així que pugui en penjaré les fotos. I més endavant ja pensaré un altre disseny!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada