dimarts, 5 d’abril del 2011

Pot de roba... iniciant-me en el món dels brodats!

Després d'uns quants dies treballant fora de Formentera, tinc una estoneta per penjar un pot de roba que vaig fer just abans de marxar. Però fins avui no he tingut temps d'editar-ho.

Per fer-lo he seguit el patró del llibre Labores decorativas para la casa. Els materials que he fet servir són: feltre, roba de cotó 100% i fils Mouliné de DMC. Tenia ganes de provar el feltre per fer capses i bosses i ha sortit aquest pot...
El cert és que mai havia brodat... M'ha quedat horrible, però per no ser dura amb mi mateixa, per ser el primer tampoc està tant malament! Això sí, m'he quedat amb ganes de fer més coses brodant. El que m'ha portat més problemes d'aquest projecte són les ones del plec. Encara em falta pràctica per fer bones curves, sense tensions.
              

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada