dissabte, 30 d’abril del 2011

Més reciclatge: un conill sense "braços"

Continuant amb la idea de reciclar retallets i d'improvitzar ha sortit aquest conill. Està fet amb tres retalls de roba, dos vichy i un de ratlles. Primer els he cosit tots tres i he plegat el retall per la meitat. Després he dibuixat a mà alçada i sense gaires miraments, la silueta d'un conill. Ho he cosit amb la màquina de cosir. També hi he posat els ulls (un, una mica psicodèlic) i hi he cosit un cor de ratlles amb punt de festó. És el meu primer punt de festó a mà i m'ha agradat molt! Com que el coll li quedava una mica despullat, li he fet una bufanda de ganxet.


No sé perquè l'he fet sense braços... Potser és influència d'en Mariscal i la Petra?

2 comentaris:

  1. Bones Emma! Moltes felicitats, m'agrada molt les cosetes que fas. Que simpàtic el conill, amb aquest cor tant gran que te. Segueix així.

    Salut i força.

    ResponElimina
  2. Gràcies Bitxu! Sempre fa il·lusió que la gent et deixi les seves impressions. He visitat el teu blog "Amb Picardia" i me n'he hagut d'anar corrents a sopar! Són fantàstiques les teves receptes. Jo encara no m'he animat a fer punt, però cada vegada més tinc ganes de provar-ho. Temps al temps! Salut i força per a tu també perquè puguis seguir creant!

    ResponElimina