diumenge, 6 de març del 2011

Estoig per el mostrari de costures

Una de les primeres coses que vaig fer amb la màquina nova i els llibres per aprendre a cosir és practicar les diferents costures. I posada a fer em vaig fer un petit mostrari, per no haver de fullejar el llibre cada vegada que em poso a cosir. Fins ara tenia totes les mostres al calaix, tal qual. Però a l'últim llibre Tilda que vaig comprar, Labores decorativas para la casa, vaig trobar un patró per fer un estoig/llibret per guardar les agulles i m'ha encès la bombeta. L'original és petitet, pensat per això, per les agulles. Jo l'he augmentat fins a un 270%, just les mides per fer-hi cabre el mostrari, i tenir-lo tot junt i ben posat. De pas és un projecte pensat des de bon començament per a mi i no pas per regalar!
Encara no està del tot acabat perquè encara no hi he cosit el mostrari i a Formentera no he trobat botons magnètics, però ja es pot ensenyar...

Per fer aquest projecte he fet
servir feltre a més de la roba.
Desplegat aquesta és la forma que té.
A dins hi ha d'anar el mostrari...
A mig plegar...
Perquè quedés amb cos he fet servir
entretela termoadhesiva d'una cara. 
Les lletres són cosides a mà i el feltre
l'he enganxat amb cinta termoadhesiva.
Aquest també és un projecte molt fàcil i ràpid de fer. Tot depèn de les floritures... però el patró és molt fàcil, igual que el forro pel llibre.

2 comentaris:

  1. M'agraden totes les coses que has fet!
    Jo no he fet mai patchwork i me'n venen ganes.
    Aquesta revista de la Tilda l'he vist en alguna botiga i sembla que té patrons molt bonics.
    WEt convido a visitar el meu blog, sobretot té coses petites i senzilles.
    la meva adreça és:
    http://lamaquinadecosir.blogspot.com
    Una abraçada,
    assumpció

    ResponElimina
  2. Gràcies Assumpció!
    Ja he fet una visita al teu blog i ja en sóc seguidora. Tens coses molt boniques!
    Jo tot just començo. Ara fa un any vaig començar amb el ganxet i poc a poc m'he anat apuntant a altres manualitats.
    Els llibres de Tilda són molt atractius. A més a més per novates com jo són fantàstics perquè a més dels patrons hi ha totes les instruccions. Si en vols referències mira a l'apartat "Llibres i Manuals", on procuro que hi hagi tots els llibres que faig servir pels meus projectes.
    Estic molt contenta que m'hagis visitat! Ens anem trobant pel blog!
    Una abraçada,
    emma

    ResponElimina