dilluns, 2 de juny del 2014

Estoig per la tauleta gràfica

Aquesta tardor passada (la de 2013!!!) vaig decidir canviar de tauleta gràfica, per obsoleta i limitada. I amb l'arribada de la nova tauleta em vaig trobar amb la necessitat de fer-li una funda. I aquest és el resultat...
Les robes són retalls que tenia. La roba base és un retall comprat fa temps. Només la roba del forro, de color pedra, és una loneta que vaig comprar fa temps a Ribes & Casals i que m'ha servit per fer molts projectes. Els aplicats els he cosit a màquina. Per donar-li una mica més de consistència a les robes, hi he posat una entretela adhesiva acoltxada que li dóna un aspecte flonjo.

Evidentment el canvi de tauleta és un abans i un després indiscutible! Ara cal que li tregui tot el suc...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada