dissabte, 12 de gener del 2013

♪ ♫ Estoig / Joier ♪ ♫ ♩ ♬


A la tardor em vaig fer un estoig per portar els meus collarets, arracades,... de viatge! De fet és la clàssica manta per les joies, però amb robes més rústiques. En un primer moment vaig pensar en acoltxar-lo, però al final no ho vaig trobar necessari i així no fa tant volum.
Poc després de fer aquest estoig, la Gemma Pampalona de Joies de Ganxet (vegeu gemmapampalona.blogspot.com) me'n va ensenyar un de molt bufó i petitet amb molts compartiments. En el meu cas és més útil el que m'he fet jo, però si en tinc l'ocasió, en faré un com el que em va ensenyar la Gemma.

nota. Encara que no ho sembli he planxat i replanxat l'estoig, però entre que és un cotó 'molt salvatge' i el vent, les fotos no li fan justícia!



 

Per dins una roba llisa del mateix to que la de ratlles.


Per fora roba de ratlles.
Les cintes són de cotó i els caps hi ha cosit uns rectangles de pell.

 Tota la roba que he fet servir és 100% cotó i poc a poc vaig introduint la pell als meus projectes.
♪ ♫ ♩ ♬♪ ♫ ♩ ♬

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada