dimarts, 27 de novembre del 2012

✿ Funda per coixí maternal ✿

Ja m'havia oblidat d'aquest projecte! És un encàrrec que aquest estiu em va fer una amiga per la seva germana. Es tracte d'una coixí maternal. Quan me'l va demanar, jo ni sabia que existien els coixins maternals. Per la xarxa n'he vist de senzillets però també de formes molt curioses amb moltíssims usos. Jo el vaig fer molt senzillet...
Són dos coixineres: la funda externa i la funda interna. La funda interna té una cremallera a dalt de tot per poder-la omplir amb buata o similar. La funda externa té dos cremalleres invisibles a un costat, centrades, perquè sigui més fàcil posar-hi la coixinera interna. Totes les robes són 100% cotó. Aquest va ser el meu segon projecte d'aplicats brodats a màquina a mà alçada.






Qui sap si no trobaré més projectes que ni recordava haver fet! ✿ ✿ ✿

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada