dilluns, 16 de juliol del 2012

Davantal per cosir... cosespetites!

Per fi, després de... dos mesos??! Aquesta setmana he acabat el meu davantal! Com si d'una obra faraònica es tractés, no hi havia manera d'acabar-lo. Primer no sabia què brodar-hi i quan ho vaig saber, sempre hi havia alguna cosa més urgent a cosir. Però ja està fet.
És un davantal reversible: per una cara és de ratlles i per l'altre hi ha un jardí. Totes les robes que he fet servir són 100% cotó. Les flors les he aplicat brodant a màquina a mà alçada. L'abella i la formiga també estan brodades a màquina a mà alçada així com 'cosespetites'.
La cinta de la cintura està cosida, però la cinta del coll he aprofitat les pinces d'uns elàstics i un regulador.









N'estic encantada! M'he fet un regal que em serà molt útil per cosir quan tinc poca estona sense haver-me de canviar de roba... Fantàstic!

6 comentaris:

  1. Molt xulo m'encanta!!! T'ha quedat molt originat!! I realment et serà molt pràctic per cosir!!! t'has fet un bon regal!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Anna! Espero poder-lo fer servir molt! ;)

      Elimina
  2. Que xulo!!! T'ha quedat molt maco i molt original.
    Anna

    ResponElimina
  3. Hola Emma! T'ha quedat guapíssim aquest davantal ! De ben segur que el faràs servir moltíssim...La veritat és que és un rotllo tenir la roba plena de fils.
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Júlia! Gràcies! N'estic molt contenta... espero que em salvi de molts fils... això voldrà dir que tinc molt temps per cosir! ;)

      Elimina