dilluns, 20 de febrer del 2012

☞ ☟ Bossa... reversible! ☜ ☝

Aquesta és l'altra bossa, germaneta petita de la primera que podeu veure prement l'enllaç aquí. Aquesta ja l'he fet pensada per ser reversible. Quan vaig fer la primera vaig tallar més roba de la que calia, per això n'he fet una altra amb el mateix patró. El resultat m'encanta!
La roba negre és loneta i la de ratlles és tipus texana.


L'altra cara... també té butxaca, on he aprofitat per posar-hi l'etiqueta.
La butxaca l'he cosit aprofitant alguns brodats que m'ha la màquina de cosir. Aquest repunt és "com fet a mà".

Les instruccions per fer la bossa les podeu trobar prement l'enllaç aquí. Estic animada amb això de les bosses. Ja estic pensant en fer-ne una altra amb un altre patró... 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada