diumenge, 15 de gener del 2012

Cargol treu banya... per na Jana!

Després de molts dies sense fer coses petites per fi us puc presentar una senyora CaRgOl. El patró és del llibre TILDA Muñecos de tela y adornos para decorar la casa.
La roba de ratlles és de cotó 100% i és de tipus piqué arrugada i la del cos és un mix de cotó i llí. Per fer els ulls i les galtes he utilitzat pintures per roba. Per omplir-lo hi he posat boata i boletes de porexpan. Els botons són de plàstic... de fusta m'haurien agradat més!
Al llibre els cargols estan més embotits. Jo hi he volgut posar boletes de porexpan per donar-li una textura "crec-crec"i no ha estat possible que quedés més embotit. Però també m'agrada així!
Per darrera! Cargol treu banya, baixa de la muntanya!
La roba de lli i cotó...
La roba de ratlles amb els botons descartats. Finalment m'he decantat per les floretes.
Com podeu veure es fa amb un plis plas! Només són dues peces, sense secrets... apte de fer per qualsevol nivell.

2 comentaris:

  1. Es molt bonic Emma, intentaré fer-na un pel meu net Marc, que va a la classe dels "cargols".
    Per cert, on compres els targeters?i...saps on es poden comprar sonalls? em refereixo al sonall, paper que fa soroll.... que es posa dins dels ninos, Gracies i que tinguis un any molt bo i molt inspirat!
    Petons

    ResponElimina
  2. Gràcies Goretti! Les respostes te les envio per e-mail... Petons!

    ResponElimina