divendres, 25 de novembre del 2011

Sargantana... de ratlles!

En Sergi em va encarregar per una amiga una SarGanTana de RatLleS i això és el que ha sortit...
Una sargantana de ratlles amb un ull més gros que l'altre...
Es pot fer servir com a bosseta.
A mig fer. La roba de darrera és d'un verd més clar. Tota ella és de cotó 100%.
La cremallera no és de les invisibles, és normal.
Aquí ja he cosit les dues cares!
Aquí ja està cosida. Falta esborrar les marques del rotulador!
Per polir les costures he utilitzat una veta de cotó. No era la més adequada, però és el que tenia a mà!
Les potes tenen boata (guata). La cua és curta, perquè algun gat me l'ha descuat!
M'ho he passat pipa fent aquest projecte. Si la tornés a fer hi faria un parell de canvis, però n'estic molt contenta!

3 comentaris:

  1. Genial!!!
    I mèncanta que un ull sigui més gran que l'altre!!!!
    Assumpció

    ResponElimina
  2. Això de l'ull va ser casualitat! Els vaig agafar pensant que eren del mateix tamany i quan els vaig posar a sobre per veure com quedaven ho vaig veure i... m'encanten! Gràcies noies! :)

    ResponElimina