diumenge, 12 de juny del 2011

Postal d'aniversari

Ahir, a corre cuita, vaig fer una postal per una amiga. Tenia molt poca estona per fer-la, així que vaig improvitzar-ho tot.
Els materials que he utilitzat són: paper Canson, roba de cotó 100% (he aprofitat un trosset de patchwork) i fil de cotó.
El motiu és un peixet perquè tot i que m'hauria agradat fer-hi unes flors, per improvitzar era més segur el peixet (les flors encara les havia de pensar!). Cosir sobre paper és molt curiós i bastant agraït. Encara no ho havia provat mai. Sembla que la màquina de cosir no tingui límits!!!
Ni de lluny m'ha quedat perfecte... alguna arrugueta m'ha
fet la guitza! Les presses no són bones companyes.
A dins hi he posat el text. Perquè l'interior de la postal quedés
harmoniós he triat un fil que no desentonés amb el color del Canson.
Aquest projecte l'he firmat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada